Besatt!

Jag sa at det aldrig skulle hända mig, att jag var en sansad person med båda fötterna på jorden och kunde kontrollera mina begär och impulser. Men icket!

Jag är tjejen som verkligen har personifierat "Jag ska bara..." nu i veckan. Bara ett till avsnitt, bara ett till...Jag vet att man nog ska passa sig för att jämföra ONE TREE HILL med droger och liknande, men på något sätt måste det ju vara samma princip.
Man lurar sig själv, tappar tidsuppfattningen, kan se samma sak om och om igen, skäms lite för sin omgivning och försöker dölja vad det är man tittar på. Jag skimmade igenom flera torrenter idag, bara för att hitta sista utgivna avsnittet - med franska subtitles!!

Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men till skillnad från det första avsnittet som jag bara hade tur att jag råkade ha på tvn, så har de allt annat än tur när de gör den där serien...de är så skickliga! otroligt bra gjort att lyckas behålla mig genom varenda avsnitt i fem säsonger.
Men det jag tror verkligen gör serien så underbar ( i mina ögon och öron) är ju definitivt MUSIKEN. Jag är nog en Peyton - let the music heal your soul - liksom =)


image1






För musik säger så mycket mer än ord. Jag vet ju bara ur mitt liv, att de viktigaste ögonblicken - de har en sång. Olika människor och olika händelser, de har alla sin egen sång. Och kanske gör sådana saker mig till en hopplös romantiker, men å andra sidan så oändligt mkt lyckligare.

SPELAS NU: Michelle Featherstone - Coffee and Cigarettes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0