Grabben med guldskägget...

Satt och myste lite tidigare idag och kollade igenom diverse guldfirarbilder från SM-finalen i fredags.
Låter kanske inte som "mysigt" för alla, men för mej är det verkligen det. Även om det var just HV som slog ut Skellefteå i kvartsfinalen, så kan jag inte annat än gratulera dem helhjärtat för sin insats, de är ju trots allt det överlägset bästa laget i Sverige och har på senare tid - sakta men säkert - jobbat sig upp i topp-2 av mina favoritlag.


Sen när jag såg alla härliga videoklipp och intervjuer, så är det ju klart att det svider lite i hjärtat att det inte blev mottagning på möjligheternas torg i skell, eller att Johan Å inte lyfte sin första SM-buckla i svartgult. Menmen...tålamod, eller hur var det det hette nu igen..."Nästa år, då djä....!!"  =)


Hursomhelst, härliga bilder, med vuxna(?????) karlar(??) som dansade och sjöng till Amy Diamond och sprayade sitt vildvuxna slutspelsskägg i guld... (tacka vet jag kvalseriemuscharna från förra året...). Men INGET, och då menar jag INGET, klår ändå segervrålet jag fick på röstbrevlådan natten till lördag. Det var lycka..blandat med liiiite alkohol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0