Home is Where my Heart is



Så..oftast så säger ju en bild mer än tusen ord, men för att ni verkligen ska förstå...

Jag var HEM i helgen, och kunde för första gången på länge läsa i Rätt tidning om Rätt sport och fantastiskt nog - Rätt lag. Som jag har längtat!!!!  Där har ni en av få anledningar till att det känns bra att sommaren(?) är över - då blir det äntligen dags för hockeysäsongen!

Och sedan jag lämnat Skell så har den svartgula färgen fått ännu en betydelse - den är hemma. Och borta är bra, det håller jag absolut med om, har ingenting alls att klaga på egentligen...men ni vet hur man säger; hemma är alltid bäst.

Hemma hos mamma och pappa, hemma på Sjungande, hemma på Mitt Ica, hemma på min gågata, och framförallt...hemma på friskvårds, mitt livs stora kärlek.



This is my home town song, a how it's like at home song
spending hours all alone, waiting by the phone
it's hard to say come closer, when you're so far away
and sometimes it's hard to remember that
tomorrow's as close as yesterday

this is my home town
this is my home town
this is my home town
this is my home town

I'm dossing up and down these streets, where nothing ever seems to change
where wet grass meets dust and dirt, that's where love no longer hurts
I've never been a loner, at least I never wanted to be one
so what ever you do, remember one thing
my home is where my heart is and

this is my home town
this is my home town
this is my home town
this is my home town

Kommentarer
Postat av: Maria

hej! ja du det är inte det lättaste att komma på vad man ska köpa.. kan ju inte skriva vad vi köpte.. hon kan ju kanske vara här och läsa :)

har du haft det bra i skelleffteå? kram

2008-08-16 @ 12:24:20
URL: http://mariaogren.blogg.se/
Postat av: Emmalainen

Ojoj.. jag vet precis vad du talar om.. Borta bra men hemma bäst!=) S-k-e-l-l-e-f-t-e-å let´s go!!=) Nu får man hålla utkik om när aik kommer till scandinavium och möter indianerna!



På tal om det förra inlägget, Göteborg är inte främmande.. de är en mysig stad! Kom hit så får du se!=)

Puss pussi hockeyljumsken!=)

2008-08-18 @ 15:36:35
URL: http://emmasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0