Lite smått & gott

Det var väl en söt sammanfattning på veckan som gått  (för som vanligt kommer jag på alldeles för sent på kvällen att jag ska starta datorn och då har det inte riktigt funnits utrymme till bloggen - bara det viktigaste, som mejlen, hockeybloggen och lite facebook - måste ju hålla lite koll)

På måndagskvällen blev jag o G medbjudna på lite kvällsbowling. Det var jättetrevligt den första serien, som jag inledde starkt med flera strikes och spärrar...men sen bar det iväg...dumt att vi hade banan i två timmar istället för en, visst vi hann mer på så sätt, men å andra sidan så hann jag som tappa min vinnarform under tiden och jag vann absolut inte.

Jaja..det är ju mest för att det är kul och för att umgås lite grann - men speldjävulen i mig hann dyka upp och jag fick kämpa hårt för att inte undslippa mig otrevligheter och psykningar gentemot de andra på slutet. Att man aldrig ska växa upp....

Sedan så har det varit major housepiffing i veckan oxå, skruvade ihop möbler och klädde sänggavel, bytte gardiner, sydde draperier och ångade på rätt bra ett tag. Det blev även riktigt fint måste jag säga - det ser ut som om Johnnie o Mattias varit och hälsat på i vårt sovrum. Nice!

Och mitt i alltihop fick jag en mor-dotter-dag i Piteå. Väldigt bra påhitt att vi skulle mötas på mitten, och även om det inte blev så mycket shoppat så hade vi en väldigt trevlig dag.

Nu har jag tyvärr gått och dragit på mig lite feber (fråga mig inte vartifrån, har inte gjort några utsvävningar) och sitter hemma och växlar gamla OTH-avsnitt med ännu äldre egeninspelade videoband -jo, vi har en spelare kvar som kan spela sånt! =)

Just Nu: Jacks Mannequin
                The mixed tape

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det inte dags att börja uppdatera oftare än typ en gång i veckan nu? Jag vill ju hänga med i vad som händer i storstan ;)

2008-08-29 @ 23:57:32
URL: http://msdumdum.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0