...Check!

Dagen har utvecklat sig till att bli en sådan dag där listorna bara bockas av - och har även dykt upp saker som fallit på plats även om jag inte trodde att det skulle ske just idag.
På Nobeldagen, på Malin-dagen =)




1. Bäbisen som vi väntat på i nio månader och en vecka nu verkar vara på gång
    lillebror till världens stoltaste Wille, min sambos syskonbarn.     Check!

2. Mitt livs första omtenta skrevs på förmiddagen. Skrev så pennan bara glödde och papperen susade förbi.
    Det kändes som frågorna var gjorda för mig så att det nästan blev roligt att skriva tenta. Nu jävlar!      Check!

3.  Leverans av lillasysters julklapp fixad.   Check!

4.  Alla trista räkningar betalda.   Check!

5. Fixade just vik till ett av mina yogapass imorrn.    Check!

6.  Skickade iväg en hälsning till mycket saknad vän. Inte så att det är en besvärlig uppgift, men ändå...  Check!


Får bara hoppas att mitt flow håller i sig på andra sidan etikuppgiften bara. Och att vädret blir lite mildare så inte hästen Skogstokig behöver leva rövare inomhus en dag till. Och att jag hinner allting fram till jul. Sedan när jag ändå håller på skulle det sitta fint med världsfred, religionsfrihet och en omoderat regering...
Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0