That's why...

Läste just min goda vän saras blogg och  kan besvar hennes fråga på en gång...skulle gärna uppdaterat min blogg oftare, men senaste två veckorna har all tid gått åt till skolan...nu fick  jag dock nog och ger upp snart (nej, jag vet, jag är inte en sån som ger upp, men jag blev mer än lovligt less iaf...) så istället för att sitta o surfa runt på svallersidor för att se vem Mary-Kate Olsen dejtar denhär veckan, så blev det lite bloggläsning istället.

Jag har i alla fall skickat in dendär hemska rapporten nu, och hur den slutgiltiga domen över den än lyder, så känns det som total befrielse att sluta klippa och klistra, ändra om formuleringar och diskutera resultatet...

Har även haft den praktiska styrketräningsexaminationen idag, och den kan jag väl inte påstå att jag studerat alltför mycket inför...har man jobbat på gym de senaste 7 åren borde lite kunskaper kanske ha fastnat...?

Däremot är TENTAN på fredag...trodde att vi gjort värsta kursen när vi hade förra, anatomidelen. Men fysiologibiten är inte att leka med heller...mycket mer kemi, reaktionsfa ser och större avsnitt helt enkelt.

Enkelt...njae, glöm att jag sa det. Panikplugg tills ögonen blöder och magkatarren gör sig påmind, lite för mycket kaffe och stress, lite för lite ordentliga måltider, sömn och träning.

Jag vaknade till och med i natt med utstrålningar från SI-leden...det får jag bara när jag inte tränar som jag ska, dvs när annat tar upp min tid. Det händer inte så ofta, som ni säkert räknat ut, eftersom högsta prioritet alltid för mej är min träning..tyvärr får jag inget fysiologibetyg av det....

Så, nu....låten (tänker väl mest på stundande utlandstrippen, passar som bra nu...)


OH LAURA - RELEASE ME

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan Hoppsan i det fina solskenet! :D
Hoppas du får en bra dag :)
Kram!

2008-05-27 @ 11:34:58
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0