Modernt tidsfördriv?

har man inget annat att göra så...
(från Julia - här kommer min variant)

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Fortsätt framåt och gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
Ja, det är bäst att rida korta svängar

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vad du är snäll hjärtat!

 3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
ScoutErik är alltid redo!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Hoppas du inte sover, vill inte väcka dig

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Har fått tillbaka min lägenhet, så det och jobbet tar mycket tid - men roligt är det!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Syns vi på Station ikväll? ;P

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Du kämpar för den goda sakens skull hör jag

8. Vad vill du höra mest av allt?
Lite lugnare nu?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Sometimes things do not work out the way we want them to, that is how life is sometimes

10. Din romantiska replik?
Jag ska kolla om den beryktade citronyogurten

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hörde inget från din syster igår, men jag kommer hem typ 18.40 idag så det blir nog lite sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0