Perspektiv

ibland blir allting bara för mycket. Personer, intryck och föreläsningar bara snurrar runt i huvudet och jag känner mig som inträngd i ett hörn (oftast är det väl jag själv som målat in mig iofs...men det hör inte hit)

Då känns det bra att omge sig med varelser som inte funderar så mkt. Som tar dagen som den kommer och alltid bemöter mig likadant, vare sig jag har borstat håret, är på dåligt humör eller har värsta stassen på mig.

Det verkar ha sina fördelar att ha valnötsstor hjärna ibland - att kunna följa sina instinkter, leva ett ögonblick i sänder och förstå att man kan vara rätt nöjd om man får mat i magen och har tak över huvudet.

Så...här är min inspiration, här är mitt favoritperspektiv på livet














kunde inte låta bli... lite nyfiken!


Så då vet ni var ni har mig i helgen - i oborstat hår, för stora gummistövlar och världens bästa humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0