Tillbaka till rötterna

bokstavligen. Jag återkommer med rapport senare.
Om blondiner är dumma, eller helt enkelt har roligare.
 
Enligt vissa personer så hör sådant ihop, även om jag inte hänger med i hela resonemanget. Att man på något sätt skulle ha roligare om man inte förstår vidden av allting - det man inte vet om lider man inte av. Jag tror ofta på motsatsen, även om det kanske inte gäller all humor eller alla situationer.
Men tänk såhär...när man vet så mycket att man förstår att man inte begriper någonting, när man kommit en bit på vägen och insett hur mycket som finns kvar att lära, se och uppleva. När man har insikt i sin egen situation och märker att små fjuttproblem kanske mer är av karaktären fjäder istället för höna, då tror jag att man hellre kan glädja sig åt små saker, eller sådant som kanske inte av alla uppfattas som glädjande eller berikande - men som just j a g har behållning av.

Lite lång utläggning och extremt sidospår av hårfärgning kanske, men vad vet jag
- jag är ju trots allt blondin igen

Kommentarer
Postat av: Nisan

Ja lovade ju att jag skulle kommentera din blogg när du var hemma hos mig. hur känns de att din utväxt nu är samma färg som de andra+ Blev de bra eller? Kanske märkte att jag var nervös när jag färgade men insåg sen att jag faktiskt har färgat utväxt flera gånger förr.

2008-11-14 @ 20:42:15
Postat av: Malin

jodå - vad fint att du håller vad du lovar =) Mår bara fint i min nygamla nyans, har inga som helst klagomål. Det är klart att viss nervositet kunde skönjas, men det avlöpte ju fint så det var inget att oroa sig för. tack för hjälpen, sällskapet och sovplatsen förresten! :)

2008-11-16 @ 19:47:27
URL: http://addikktivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0