Upptagen med att leva!

Undrar om den anledningen duger till att inte åka in till universitetet?
Jag gillar verkligen att plugga, tycker om att lära mig nya saker och fylla på mitt kunskapsförråd.

Men...ikväll vill jag läsa en annan bok, plocka fram gitarren och mina skisspennor igen. Jag vill bege mig ut i skogen på världens galoppass med Dayze eller springa Garnisonsmilen. Jag vill åka till Skellefteå och gå på hockey och gästinstruera Yoga. Jag vill kura ihop mig i soffan med en kopp ayurveda-te eller möblera om i hallen och baka bröd.

och all motivation till biomekaniksplugg med cosinusteorem i pythagoras sällskap är som bortblåst.
Kom hit och fota till mig någon!  Jag bjuder på te och nybakat bröd....

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, det låter inte dumt, hade gärna kommit!! Rusat över direkt! Om jag inte befann mig typ huuuur långt som helst därifrån dvs Linköping...

2008-11-03 @ 19:04:46
URL: http://msdumdum.bloggsida.se
Postat av: Johan

Jag hoppas du gav efter och plockade fram gitarr, bok och pennor. Sånt där får inte undanträngas. Då blir man komplett galen till slut.



Te och nybakt? Ibland är det längre än annars till Luleå.

2008-11-04 @ 02:01:09
URL: http://svartehuvud.blogspot.com
Postat av: Emmalainen

hej tjejen!

förlåt.. har inte varit in på min blogg på

länge.. såg att du hade skrvit en kommentar!

Jag finns här för dig alltid, de är bara att ringa!

men ikväll är jag upptagen tuyvärr.. nån såndär releasefest me jobbet.. de var tydligen viktigt! men jag är ledig onsdag.. så ring när du vill!!

puss å kram

2008-11-04 @ 09:58:47
URL: http://emmasplace.blogg.se/
Postat av: Malin

Sara: jo det blir att rusa bra länge för att komma hit, men du fanns med i mina tankar vill jag lova! =) Hoppas allt är bra med dej, o att du inte hunnit uppleva alla mediciners biverkningar... ;P Ta hand om dej.



Johan: Det blev inte allt det där, men en liten kompromiss - te och bok innan lite sneglande på de jobbiga böckerna. Alltid nåt? ikväll åker pennorna fram däremot, har gått och bara tagit in alla motiv alltför länge nu.



Långt hit? Nämen vad säger du? ;P Har jag aldrig märkt...





Emmalainen: Typiskt alltså! =) ni verkar ha många viktiga fester för er nere i Götet. måste ju komma och styra upp snart hör jag. Det känns bättre nu, men en liten signal kan jag nog slå dej i veckan. Puss

2008-11-04 @ 12:45:20
URL: http://addikktivv.blogg.se/
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna via bloggkoll.se



Xonx

2008-11-04 @ 12:53:59
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0