ÄNTLIGEN!!

Så var det äntligen dags...efter en lång sommar(?) så finns det återigen kvalitativa program med starka känslor, svängningar mellan hopp och förtvivlan...och massor med mål, utvisningar och läckra dragningar...Elitserien har startat på allvar!!! Det var ju en liten smygpremiär i måndags, och HV i all ära...men ikväll var det äntligen dags för Skellefteå!!!!!

Det kunde ju absolut ha börjat bättre, det kan absolut ha avgjorts tidigare...typ ordinarie matchtid...men det gick ju som vägen ändå, även om det inte blev full pott.

Däremot så tar jag åt mig äran lite grann...Jag fick nämligen hela min yogagrupp (jo, Bodenbor) att vända sig mot Skellefteå Kraft Arena och göra solhälsningarna...häftigt på något sätt vad man kan få folk att göra som ledare. Inte så att jag har några maktmissbrukstankar och storhetsvansinne, men det är helt klart intressant.

Sen är jag väl lite inriktad på sådant nu, med psykologin på skolan och allt - grupppsykologi/konformitet osv...

menmen Jag åker till Skell imorrn, 15 min efter lektionen slutar, hoppa vår lärare inte beslutar sig för att det är läge att dra över tiden då...Får hoppas jag hinner med ett gäng trevligheter som motverkar det sorgliga. Men det blir inte bara missons i helgen - kan tyvärr inte ta ledigt från skolan utan måste läsa en massa kurslitteratur. Jag får hoppas att det räcker att läsa på bussen, så blir tiden utnyttjad på bästa sätt.


JUST NU: ( och jo, även om det är svårt att erkänna, så är den här till Nån...
                   
                     Eels

                   "I'm Going to Stop Pretending that I didn't Break Your Heart"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0